The Punisher
Efter att ha dödat alla brottslingar som var inblandade i mordet på hans familj håller Frank Castle en låg profil i New York och arbetar på en byggarbetsplats under ett alias. Men när en ung man som också arbetar på platsen dras in i ett rån som gått snett, kliver Frank in för att rädda honom.
Two Dead Men
Frank får ett mystiskt telefonsamtal från någon som kallar sig "Micro". Med hjälp av Karen Page får Franks veta att Micro faktiskt är en före detta NSA-analytiker som tros vara död. Efter en vild jakt genom staden konfronterar Frank Micro för att ta reda på vad han vill. Samtidigt spårar agent Dinah Madani upp Franks före detta vän från marinen Billy Russo, för att ta reda på om han var inblandad i ett fall av heroinsmuggling i Afghanistan.
När han förhör Micro får Franks reda på att han vill hjälpa honom ta ner de människor som förstörde båda deras liv. Frank återupplever en tidigare militär hemlig operation, där en "Agent Orange" gav order om att avrätta agenten Ahmed Zubair från Department of Homeland Security. Micro blev inblandad i att mörklägga händelsen när han hittade en video av mordet, och nu måste han och Frank ta reda på den sanna identiteten på mannen som låg bakom det.
Curtis försöker få kontakt med en instabil veteran från hans supportgrupp som vänder sig till Anvil i hopp om ett nytt liv. Med hjälp av Micros hackingfärdigheter lyckas Frank ta reda på en plan från Department of Homeland Security för att haffa en vapenförsändelse. Även om Micro är motvillig till en början, slår han sig ihop med Frank för att själva ta försändelsen.
Frank hittar en av sina tidigare lagkamrater, Gunner Henderson, gömd i Kentucky, vilket leder till att han upptäcker att Agent Orange är CIA:s chef för hemliga operationer, William Rawlins. Frank och Gunner blir överfallna av ett team som agerar under agent Rawlins order och blir allvarligt sårade. Det som gör saken värre är att kamerorna på soldaternas uniformer avslöjar för Rawlins att Frank fortfarande lever.
Eftersom Frank är svårt skadad efter bakhållet i Kentucky, ber Micro Franks pålitliga vän Curtis Hoyle om hjälp. Agenten Madani har etablerat ett förhållande med Franks tidigare lagkamrat Billy Russo, och hon råkar försäga sig att Frank är vid liv. Russo söker upp Frank och är fast besluten att hjälpa sin tidigare vän.