Punisher: War Zone
Under sitt enmannakrig mot organiserad brottslighet, sätter hänsynslösa medborgargarde-hjälten Frank Castle sitt sikte på den överivriga maffiachefen Billy Russoti. Efter att Russoti lämnas helt vanställd av Castle, ger han sig ut för hämnd under sitt nya alias: Jigsaw. Med "Punisher Task Force" i hälarna och med FBI som inte kan ta in Jigsaw, måste Frank stå upp mot den väldiga armén som Jigsaw har rekryterat innan fler av hans onda gärningar går ostraffade. Med Ray Stevenson (HBO:s "Rome") som The Punisher Frank Castle och Dominic West som Jigsaw.