Gunner
S1, A5: Frank hittar en av sina tidigare lagkamrater, Gunner Henderson, gömd i Kentucky, vilket leder till att han upptäcker att Agent Orange är CIA:s chef för hemliga operationer, William Rawlins. Frank och Gunner blir överfallna av ett team som agerar under agent Rawlins order och blir allvarligt sårade. Det som gör saken värre är att kamerorna på soldaternas uniformer avslöjar för Rawlins att Frank fortfarande lever.