Daredevil
Into the Ring
Murdocks brottsbekämpning och hans nya advokatbyrå stöter på problem under ett mordfall med kopplingar till ett stort brottssyndikat.
Murdock och Foggy tar sig an en mystisk och rik klient, men Murdock anar ugglor i mossen.
Fisk går vidare med sina planer som hotar att slita sönder Hell's Kitchen, medan Murdock och Foggy försöker hjälpa hyresgäster som trakasserats av en hyresvärd.
Daredevil tvingas hantera konsekvenserna av Fisks planer på att ta kontroll över Hell's Kitchen, och Ben Urich kommer allt närmare sanningen.