Jessica Jones
A.K.A. Crush Syndrome
Jessica lovar att bevisa att Hope är oskyldig, trots att det innebär att hon måste spåra upp en skrämmande person från sitt förflutna.
Jessica tror sig ha hittat rätt vapen i kampen mot Kilgrave, men det blir svårt att få tag på och använda. Luke och Jessica upptäcker att de har en hel del gemensamt.
Ett nytt fall kräver Jessicas uppmärksamhet samtidigt som hon försöker ta reda på vem Kilgrave använder som spion. Trish radioprogram får oväntade följder.
Trish nye vän Simpson ger sig in i jakten på Kilgrave, trots Jessicas protester. Jessica minns ett avgörande ögonblick i livet.
När Luke anlitar Jessica för att hitta en person som misstänks ha stuckit från stan är hon rädd att hennes egna hemligheter ska komma fram vid undersökningen.