Watchmen
It's Summer and We're Running Out of Ice
Seriepremiär. Kriminalpolisen Angela Abar och polischefen Judd Crawford utreder mordförsöket på en polis i Tulsa.
Angela frihetsberövar en osannolik misstänkt för Tulsas senaste mord, medan hennes kollegor trappar upp spänningarna med Seventh Kavalry.
She Was Killed by Space Junk
FBI-agenten och vigilantjägaren Laurie Blake åker till Tulsa för att ta över mordutredningen. Herren får ovälkommen uppmärksamhet.
Den tillbakadragna biljonären Lady Trieu äntrar äntligen scenen med ett mystiskt erbjudande. När Blake kommer närmare sanningen om Angelas mörkläggning ber hon Looking Glass om hjälp. Herren lär upp två nya tjänare.
Looking Glass ursprung avslöjas till sist, liksom sanningen bakom den största bluffen i amerikansk historia. Långt borta planerar världens smartaste man en vågad flykt.