Lovecraft Country
Ett nytt nagelbitardrama från HBO där vi följer Atticus Freemans jakt på sin försvunne far - en resa som tar honom, hans vän Letitia och hans farbror George på en utomvärldslig rundresa genom 1950-talets rassegregerade USA.
Sundown
Seriepremiär. Atticus Freeman reser från söderns Jim Crow-lagar till sin hemstad Chicago i jakt på sin saknade far Montrose, och tar med sig sin farbror George och sin barndomsvän Letitia på resan för att hitta honom.
Medan Leti och George stormtrivs i sin nya omgivning börjar Atticus bli misstänksam mot deras nya värdar på Ardham Lodge, där en oroväckande ceremoni stundar.
Holy Ghost
Letis planer på att öppna ett pensionat i ett vitt bostadsområde sätts på prov av en rad rasistiska dåd - och väcker slumrande andar i huset.
Mitt under Koreakriget stöter sjuksköterskestudenten Ji-Ah ihop med den sårade Atticus, som inte har nåt minne av deras våldsamma första möte.