Get Out
När den unge afroamerikanen Chris (Daniel Kaluuya) besöker sin vita flickväns (Allison Williams) familjegods för första gången blir han snart medveten om de lömska avsikterna bakom inbjudan. Get Out är lika mycket en spännande thriller som en tankeväckande samhällskommentar.