The Leftovers
Seriepremiär. Polischefen Kevin Garvey balanserar personliga och professionella utmaningar när den tredje årsdagen av The Departure - när miljoner människor världen över plötsligt försvann - nalkas.
Kevin besöker en terapeut, och Meg måste försöka bestämma om hon kan släppa taget om det förflutna. Tom och Christine hamnar i en vansklig situation.
En helgskyltning försvinner, och Kevin måste skynda för att ta reda på vem som är ansvarig. Tom och Christine råkar på problem på ett sjukhus och ute på vägarna. The Guilty Remnant sätter sin prägel på julen.
Lauries beslutsamhet sätts på prov i efterdyningarna av ett brutalt hatbrott. När hans senaste initiativ för att bevara freden i Mapleton inte räcker till tackar Kevin nej till ett erbjudande om hjälp utifrån. Matt predikar på gatorna.