S1, A4: Den tillbakadragna biljonären Lady Trieu äntrar äntligen scenen med ett mystiskt erbjudande. När Blake kommer närmare sanningen om Angelas mörkläggning ber hon Looking Glass om hjälp. Herren lär upp två nya tjänare.