Iron Fist
Snow Gives Way
Efter att ha blivit dödförklarad 15 år tidigare återvänder Danny Rand till New York. Men mottagandet blir allt annat än han hoppats på.
Joy visar sig vara en slug affärskvinna, Danny tänker tillbaka på ett smärtsamt minne, och Colleen drar nytta av sina talanger.
Danny gör en chockerande upptäckt och kommer med ett radikalt prisförslag. Colleens fritidsaktiviteter blir virala, och Ward utfärdar en skarp varning.
En ny lömsk drog kommer till New York, Danny tar hjälp av Colleen, och Claire upptäcker att kreditkort har många användningsområden.
Danny får en ovanlig inbjudan, Colleen och Claire har ett svårt beslut att fatta, och en orolig Joy ställer sin bror mot väggen.