Moon Knight
Steven Grant och legosoldaten Marc Spector undersöker de egyptiska gudarnas mysterier inifrån samma kropp.
Guldfiskproblemet
Steven Grant - en mild man med ett helt normalt jobb - börjar ifrågasätta om livet han lever är hans eget när ett alter ego dyker upp inom honom.
Kalla hit kostymen
När Steven försöker ta reda på vad som händer och vem Marc Spector är, hamnar han i ett gammalt krig mellan gudar. Men hjälp anländer i form av en mystisk partner från hans förflutna.
Medan Marc försöker navigera på Kairos gator, närmar sig Harrow äntligen Ammits grav. För att gå till botten med Harrows intriger, tvingas Marc arbeta med Layla och Steven.
Steven och Layla spårar Ammits grav, men de tvingas konfrontera Harrow för att hindra honom från att nå Ammit. Men en upptäckt tvingar Marc och Steven att hitta balans när övernaturliga hot försöker stoppa dem.
Marc och Steven kammar igenom sina minnen för att avslöja sin sanning så att de inte hamnar i den eviga glömskans land.
Layla tävlar mot tiden för att hindra Harrow från att släppa Ammit och förstöra de andra avatarerna. Marc letar efter Steven i Duat i hopp om att de kan förenas en sista gång för att bli Moon Knight.