Spider-Noir
Privatdetektiven Ben Reilly anlitas för ett par enkla fall. Men gangstrar, monster och en mystisk femme fatale spinner ett nät som för honom tillbaka till sitt tidigare liv som New Yorks enda superhjälte: Spider.