Hawkeye
Clint Barton och Kate Bishop skjuter ett par pilar och försöker undvika att själva bli måltavlor när situationen förändras.
Never Meet Your Heroes
Bågskytten Kate Bishop hamnar mitt i en kriminell konspiration, vilket tvingar den pensionerade Hawkeye att återvända till jobbet.
Ett gräl mellan Hawkeye och Kate äventyrar hela deras relation, men en chockerande upptäckt förändrar allt.
Clint och Kates relation sätts på prov när de tvingas möta följderna av att ha avslöjat konspirationen.