Peacemaker
A Whole New Whirled
Efter ett mirakulöst tillfrisknande återvänder Peacemaker hem - bara för att upptäcka att hans frihet har ett pris.
Efter ett någorlunda lyckat uppdrag värvar Murn Vigilante. När Peacemaker får veta att gruppen bidrog till att få hans pappa fängslad konfronterar han sitt komplicerade förflutna.