Twisted Metal
En pratsam främling med minnesförlust får en chans till ett bättre liv om han kan leverera ett paket genom en postapokalyptisk ödemark.
Wludrv
John Doe, en outsider med motorisk mun, erbjuds en chans till ett bättre liv, men bara om han lyckas leverera ett mystiskt paket över en förvriden postapokalyptisk ödemark.
John upptäcker att hans uppdrag hindras av två oförutsägbara motståndare i Lost Vegas; Agent Stone rekryterar nya medlemmar för sin sak.
John och Quiet hamnar i en oväntad fälla; Agent Stone testar sina nyanställdas lojalitet.
John gör en farlig affär för att få nödvändiga förnödenheter. Quiet ifrågasätter hennes framtid.
Tyst närmar sig hennes jakt på hämnd; John blir arbetsoförmögen; Sweet Tooth orsakar förödelse under sin turné.
John och Quiet söker skydd från en farlig storm på en bekant plats; Quiet reflekterar över sitt förflutna.