Ahsoka
Tidigare Jedi krigaren Ahsoka Tano undersöker ett växande hot mot en sårbar galax.
Del 2: Möda och besvär
Ahsoka och general Hera Syndulla gör en oväntad upptäckt i Nya republikens varv.
Hera tampas med politiken i Nya republiken. Ahsoka och Sabine Wren färdas till en fjärran planet.