Obi-Wan Kenobi
Del I
Obi-Wan Kenobi lever ett anspråkslöst liv på Tatooine. Trots riskerna med att vara en överlevande jedi under höjden av Imperiets makt, tvingas han fram ur sitt gömställe.
Obi-Wan söker bundsförvanter och drar till sig Imperiets uppmärksamhet, vilket hotar invånarna i området.