The Acolyte
En före detta Padawan återförenas med sin Jedi Master för att utreda en rad brott men upptäcker att de krafter de möter är mer ondskefulla än de någonsin kunnat ana.
Saknad / Upphittad
Efter ett chockerande brott i galaxens utkanter spårar Jediorden upp sin huvudmisstänkta.
Hämnd / Rättvisa
En lönnmördare slår till igen på en avlägsen planet. Jedierna som utreder finns på plats för att försöka fånga mördaren.
Jedierna känner sig säkra på mördarens identitet och metoder, och skyndar sig till de djupa djunglerna på en främmande värld för att hindra henne från att ge sig på nästa offer.
En tät djungel förvandlas till en dödlig härva runt jedierna när de ställs inför ett växande mörker.