Ride or Die
Bästa vännerna Debbie och Judith tvingas fly när Debbie upptäcker att Judith inte är rättsrevisor, utan internationell lönnmördare. Med en mystisk förföljare i hälarna och Debbies make indragen i något djupt korrupt blir det en kapplöpning mot klockan och en resa genom Europa för att avslöja sanningen och överleva.