Ponies
Second Hand News
Efter att en tragedi inträffar ger sig två amerikanska kvinnor ut på ett nytt liv som spioner i Sovjetunionen.
Bea och Twila anlitar en oväntad allierad för att utge sig för att vara Vera, men framgången kan visa sig vara en fälla.
Mörka sanningar kommer upp till ytan när Bea försöker att inte avslöja sig inför Andrei. Twila går undercover.