The Old Man
När Dan Chases förflutna kommer ikapp honom måste han fly från staden som har varit hans hem i tre decennier.
Chase hittar ett tillfälligt gömställe, men Harold Harper och myndigheterna är fortfarande ute efter honom.
Chase tvingas att fly och berättar äntligen sanningen för Zoe om sitt förflutna, men det kan vara för sent.
IV
Både Chase och Harper försöker att gå vidare i sina planer, men deras val slår tillbaka mot dem.
Chase och Harper står inför avgörande prövningar. Zoe hittar en ny väg när gamla historier dyker upp igen.
Chase och Zoe går in i lejonets håla. När Harper avslutar ett partnerskap inleds ett annat.