Justified: City Primeval
Raylan Givens lämnar Kentucky och balanserar livet som en amerikansk marskalk med att vara deltidsfader. Ett tillfälligt möte skickar honom till Detroit och på en kollisionskurs med en våldsam sociopat och en formidabel försvarsadvokat.
The Oklahoma Wildman
Raylan jagar en mördare. Carolyn tar sig an en före detta klient. Willa får en ny vän.
Raylan och Detroitpolisen samlar in en del lovande misstänkta, vilket framkallar Carolyns ilska. Mansell och Sandy går vidare med det albanska målet.
Raylan kämpar mot den albanska maffian. Mansell bildar en ny allians. Carolyn är inte på sin vakt.