Reacher
First Dance
När fler offer upptäcks, försöker Reacher att få svar men blir lurad. Roscoe tar emot ett hotfullt meddelande.
Reacher och Finlays utredning av den försvunna Spivey leder dem till en konfrontation med Kliner Sr. Roscoe får veta Reachers hemlighet.
Reacher och Roscoe kommer närmare varandra och planerar att möta en kontakt från Homeland Security.
Staden chockeras av ytterligare ett mord och Reacher beger sig till New York och får veta sanningen om Margraves olagliga affärer medan Roscoe möter ett hot i skogen.