Yellowstone Gryning
S1, A1: Seriestart. Ranchägaren John Dutton är van att försvara sina marker i Montana mot yttre fiender som gång på gång går till attack mot hans familj. När en boskapskonflikt visar sig få dödliga konsekvenser måste han än en gång förbereda sig för strid.