Enter the Hunter
S1 A6: När High Evolutionary ser att Spider-Man hindrar hans planer ber han sin hejduk Sir Ram att anlita en lönnmördare som heter Hunter (Counter-Earths Kraven the Hunter) till att döda Spider-Man.