S11 A3: Kris ordnar ett extra speciellt party när Kylie tar studenten. Kims graviditetsmatbegär tar henne runt halva jorden, men det visar sig att jetflygandet kan vara en risk. Khloé svarar på en närvaro i sitt hus genom att öppna sig för sin mediala sida.