S1 A3: Skräcken sprider sig när collegestudenterna Cassandra Hailey and Keith Call försvinner under en biltur i norra Virginia. Är detta tredje dubbelmord på Colonial Parkway bara ett otäckt sammanträffande eller ett bevis på att en seriemördare går lös?