S19 A4: Kris planerar en resa till Palm Springs för att försöka lindra spänningen mellan döttrarna, men situationen förvärras när Kendall och Kylie hamnar i bråk. Scott råkar av misstag förstöra en av Kris älskade ägodelar och gör allt för att mörka det.