S2 A1: Mike gör allt han kan för att övertyga förstagångsväljaren Mandy att rösta på guvernör Romney i det kommande presidentvalet. Hans påtryckningar på Mandy leder dock till att han också ställs mot hennes storasyster Kristin, och Boyds pappa Ryan. De är minst lika entusiastiska över president Obama och gillar inte att Mike försöker påverka Mandy. Medan de tävlar om Mandys röst och hjärta förblir Vanessa neutral för att försöka bevara familjens harmoni.