S5 A10: Tony B och Christopher råkar på gamla minnen på en idyllisk resa till landet. Tony och Carmela planerar ännu en fest, Janice hamnar hos psykologen efter ett sportrelaterat vredesutbrott, och Benny och Terry löser en gåta.