S9 A11: I det näst sista avsnittet uppsöker Audrey en diplomat i ett försök att förhindra ett fullskaligt krig. Jack Bauer leder Kate Morgan och Mark Boudreau i ett uppdrag för att hitta deras mål innan det är för sent och världen har förändrats för alltid.