S6 A11: Eric besöker doktorn efter att fått obehagliga nyheter av Drama om sitt senaste ragg. Ari undersöker Terrance efter att han oväntat erbjuder Ari att köpa hans del av agenturen. Turtle förbereder sig för Jamie-Lynns avfärd.