Det är tio år sedan de gick ut high school, och kompisarna diskuterar för- och nackdelarna med att gå på festen. Eric retar upp agenten Ari när han ber Vince att tacka nej till ett oläst manus. Turtle testar vad den nya vakthunden går för.
Vince träffar Jimmy Kimmel på en efterfest i LA och går med på att vara gäst i hans program. Eric och Kristen tar farväl, Ari sätter press på Sarah Silverman och Luke Wilson berättar för Turtle hur han ska göra för att få ett gratis hemmabiosystem.
Vinces kärleksaffär med veganen Fiona och hennes vänskapsförhållande med en LA-sherpa bidrar med oväntad karma. Eric pushar för ett nytt manus, Drama oroar sig för att vännernas nya förhållanden ska sätta käppar i hjulet och Turtle idkar byteshandel.
Aris före detta assistent och numera konkurrent Josh ställer sig in hos Vince och killarna på en strandfest. Drama överväger en alternativ karriär inom restaurangbranschen, Eric försätter Emily i en besvärlig situation och Turtle retar upp Gary Busey.