Entourage The Show
S1, A3: Vince träffar Jimmy Kimmel på en efterfest i LA och går med på att vara gäst i hans program. Eric och Kristen tar farväl, Ari sätter press på Sarah Silverman och Luke Wilson berättar för Turtle hur han ska göra för att få ett gratis hemmabiosystem.