S6 A12: Erics lunch för Sloan går inte enligt förväntningarna. Turtle gör något storsinnat för att få vara med Jamie-Lynn. Drama vill inte provspela igen, och Matt Damon tvingar Vince att hjälpa hans välgörenhetsorganisation.