S6 A13: När Bobs gamla vän, Critter, hamnar i fängelse för obetalda parkeringsbiljetter gör familjen Belcher vad de kan för att hjälpa honom. Under tiden tar Linda ett barnpassningsarbete som blir jobbigare än vad hon trott.