S1 A19: När ingen budar på "Lunch med Will Cooper från KZOP" på skolauktionen slår Poppy och Sophie huvudena ihop för att locka dr Biscuits att buda på Will och spela rollen som hans störste fan. Douglas försöker lära en motsträvig Angie att sänka sina utgifter och bli mer ansvarsfull rent ekonomiskt.