S6 A2: Eric bjuder in Sloan till Vinces premiär men bara som vän. Ari fixar en dejt åt Mrs Ari och Andrews fru men hans nya partners handlingar hotar hans planer. Lloyd hårdbantar på inrådan av Ari.