S1 A2: Richard och Erlich får veta att Peter Gregory inte tänker betala innan de levererar en genomförbar affärsplan - en som innehåller en bantad personalstyrka. Medan Gilfoyle och Dinesh visar sig vara oumbärliga är Big Heads plats i företaget mer osäker.