S1 A2: Star, Alexandra och Simone jobbar på en demo för en chans att uppträda på en musikfestival. Roland Crane och hans fru, Rose, dyker upp och avslöjar en stor hemlighet som hotar att förstöra för gruppen. Star tar till extrema åtgärder och riskerar allt för att försöka få sin musik producerad av Roland. Samtidigt gör Carlotta och Jahil upp, då de båda försöker hålla sina hemligheter begravda när någons liv hänger på en tråd.