S7 A21: Då dödsoffren riskerar att bli fler handskas en känslomässig Chloe med den svåra situationen. Det återstår bara några timmar av Jack Bauers dag, och läget förvärras då de politiska handlingarna i Vita huset ställer den splittrade regeringen mot väggen.