S1 A3: Efter att ha sett hur Douglas och tvillingarna knappt påverkas av sitt marsvins död uppmanar Poppy Douglas att sluta undertrycka sina och tvillingarnas känslor. I ett försök att åter knyta an till tjejerna tar han med dem till platsen där han och deras mor först träffades, vilket skapar helt nya problem. Svartsjuk över hur nära Graham och Will kommit varann vidtar Angie desperata åtgärder för att få sonens uppmärksamhet.