S2 A4: En "Driva med Lewbert"-sketch går förskräckligt fel och skadar Carlys oförskämde portvakt. Gänget vårdar honom tills dess att Freddies mamma kommer in och tar över. När en romans börjar spira måste de sätta stopp för den.