iWant More Viewers
Vem fixar flest tittare till iCarly? Carly och Sam tävlar mot Freddie och Spencer.
Carly och hennes vänner måste bevisa för Carlys farfar att Spencer klarar av ansvaret att ta hand om Carly.
När Carly träffar recensenten från "Nevelocity" visar det sig vara en irriterande kille som vill dejta henne.