Liv och Maddie
Tvillingarna Rooney
Tvillingsystrarna Liv och Maddie återförenas till slut när Liv återvänder till Wisconsin efter att de senaste fyra åren varit stjärna i en musikalisk TV-serie i Hollywood. Systrarna Rooney upptäcker snabbt att deras skilda personligheter sätter deras obrytbara tvillingband på prov.
Efter att Liv upptäcker hur mycket Parker vuxit medan hon varit borta, ställer hon upp för att leda hans pyjamasparty med förhoppningen att de ska få bättre kontakt igen.