Victorious
Efter att ha börjat på ett elitgymnasium kämpar Tori för att passa in på sin nya skola.
Snart fyller Trina år och Tori kan inte bestämma vad hon ska få i födelsedagspresent. Efter att Andre föreslår en sång skriver han och Tori låten "your the reason" och sjunger den på hennes födelsedag.