Lugn i stormen
Lincoln är trött på att behöva fjäska för Lori när han vill ha skjuts någonstans, så han bestämmer sig för att hjälpa Leni att ta körkort. - Lincoln konspirerar ihop med sina systrar för att störta Loris barnvakts-tyrrani.