Just Like Me!
Bites and Berries Part 2
Vloggarmötet är ingen stor framgång, men alla får chansen att visa upp sina talanger. Kommer Nina att våga visa vad hon kan?
Tommy utmanar Zoë på tävling: vem kommer först upp i 20 000 följare? Zoë accepterar utmaningen och frågar Nina om hon vill få en make-over på Zoës kanal.