Jonge Garde
"Jonge Garde" handlar om sex elever som går på en exklusiv hotell- och restaurangskola. Här förbereds de för ett framgångsrikt yrkesliv på de flottaste restaurangerna. Men för att uppnå detta måste de arbeta hårt och klara många utmaningar. Man blir inte en bra kock i en handvändning...
Sophie ber Thomas om hjälp med matlagningen. Thomas har en bra idé, men hans sätt att verkställa den lämnar mycket att önska.